maandag 23 december 2013

Dutch Magnolia Lovers #71


Vandaag is het de beurt van team A;
Ons DT lid Dorothy heeft de opdracht van #71 bedacht;


Maak een kerst/nieuwjaarskaart in de kleur van je geboortesteen
(Christmas/Happy new year card in the color of your birthstone)

Voor de random winnaar is er weer een hele leuke prijs,
die dit keer beschikbaar wordt gesteld door

deze prachtige doohickey

Hieronder de inspiratie voorbeelden van onze DT leden
van Team A;

Christa (pearl)

Marianne (opal)

Dorothy (topaz)

Jeanet (diamond)

Yvonne (peridot)


We hopen dat jullie weer allemaal gezellig met ons mee gaan doen!

6 opmerkingen:

  1. Mijn kleur is Garnet. Hmmm. Heb net even op google na gezocht. En da's een roodtint. Nou dat komt wel goed. Moet er nog een maken, voor kennissen van ons. Die ik glads vergeten ben.. De tekst wordt zilver. Hopelijk vinden jullie dat niet erg..
    Groet. Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net mijn kaartje geplaatst. Hopelijk keuren jullie hem goed. De andere challenge waar ik aan mee doe, is wit met een andere kleur.. Groet, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge met dit aparte onderwerp. Mijn geboortesteen is de granaat, diep rood en zo is ook m'n kaart geworden. Hele fijne feestdagen allemaal en bedankt voor de leuke challenge!
    Groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke opdracht, ik wist niet dat dit "mijn" kleur was, maar ik hou er toevallig wel heel erg van

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Stunning DT creations
    My card is my interpretation of this challenge recipie
    hope is ok
    with best wishes in year 2014
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal een gelukkig nieuwjaar.
    Wat een mooie voorbeelden dame,s,ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen