maandag 18 februari 2013

Dutch Magnolia Lovers #51

Onze DT lid Christa, heeft voor jullie de opdracht van #51 bedacht;

(onder het motto "kom uit je comfort zone")
Maak een sterkte of condoleance kaart

We zijn ons ervan bewust dat het een pittige opdracht is,
maar voor diegenen onder jullie die van een echte uitdaging houden, moet het toch weer lukken?

Voor de random winnaar is er weer een hele leuke prijs,
die dit keer beschikbaar gesteld , een foto volgt z.s.m.

Ook wordt uit alle inzendingen door ons de mooiste gekozen,
die onze nieuwe gastdesigner mag worden.

Hieronder de voorbeelden van onze DT leden;









We hopen dat jullie weer allemaal gezellig met ons mee gaan doen!
(lees wel eerst goed de regels door a.u.b.
waaronder andere te lezen is dat je deze challenge mag combineren met
4 andere challenges, anders wordt je deelname gediskwalificeerd)

7 opmerkingen:

  1. Nou ik ben dus de eerste inzender.Just because.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom via Christa kijken naar deze pittige challenge. Ik vindt het thema echt een uitdaging. Of ik mee doe weet ik nog niet, maar ik wilde wel even kwijt dat jullie met zijn allen enorm mooie kaarten hebben gemaakt.
    Super dames!!!!
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via het blog van DT-lid Chantal bij jullie terecht gekomen.
    Condoleance kaarten zijn stuk voor stuk een uitdaging.
    En de DT-ers hebben het heel mooi gedaan allemaal.
    Vind de mijne minder mooi, maar als het makkelijk is, is het ook geen uitdaging meer. Vandaar dat ik mee doe. Groeten Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten
    Een fijne dag allemaal
    Gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you
    writing this post and the rest of the website is also very good.


    My webpage where can i buy phen375

    BeantwoordenVerwijderen