maandag 21 januari 2013

Dutch Magnolia Lovers #49

Onze DT leden Hilde en Petra, hebben voor jullie de opdracht van #49 bedacht;

Bingo

Kant/lintTekstBedeltje



DistressSnijmalEmbossing



KnoopParelBloemen






Voor de ramdom winnaar is er weer een hele leuke prijs,
foto volgt z.s.m..

Ook wordt uit alle inzendingen door ons de mooiste gekozen,
die onze nieuwe gastdesigner mag worden.

Hieronder de voorbeelden van onze DT leden;

(kant - snijmal - bloemen)

(distress - snijmal - embossing)

( alle 9 elementen)

(kant/lint - snijmal - bloemen)

( alle 9 elementen)

(kant/lint - tekst - bedeltje)

(tekst - pons - snijmal)

(kant/lint - tekst - bedel)

(tekst - snijmal - parels)

We hopen dat jullie weer allemaal gezellig met ons mee gaan doen!
(lees wel eerst goed de regels door a.u.b.).

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke challenge weer en ik heb weer met een open mondje naar jullie voorbeeldkaarten zitten kijken, wat zijn ze stuk voor stuk super, ik vind dat zo een genot voor het oog, echt prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt,ik ga ook weer mee doen met deze challenge.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk. Hier ben ik heel blij mee. Mijn kaart voor de nieuwe wedstrijd ligt klaar om af te maken. Zo leuk altijd. Dank jullie wel.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen