vrijdag 4 januari 2013

Dutch Magnolia Lovers #47

Ons DT lid Neline , heeft voor jullie dit keer weer een hele leuke uitdaging bedacht;

Maak een nieuwjaarscreatie
De tekst gelukkig nieuwjaar moet er wel op voorkomen,
maar het mag ook in een andere taal.

Onze sponsor 
heeft voor de random winnaar deze leuke stempel uit de nieuwe
collectie magnolia stempels!

Ook wordt uit alle inzendingen door ons de mooiste gekozen,
die onze nieuwe gastdesigner mag worden.

Hieronder de voorbeelden van onze DT leden;








We hopen dat jullie weer allemaal gezellig met ons mee gaan doen!
(lees wel eerst goed de regels door a.u.b.)


2 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden en voor jullie ook fijne feestdagen en een gelukkig 2013.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeelden , ik ben pas begonnen met de magnolia stempels. Dus was aan het rondkijken. Ik ben jullie volger geworden en ik heb net mijn creatie geplaatst .
    janieskaartenwereld.blogspot.nl
    Misschien willen jullie eens komen kijken misschien ook mijn volger worden
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen