maandag 1 oktober 2012

Dutch Magnolia Lovers #41

Ons DT lid Christa, heeft voor jullie weer een nieuwe uitdaging bedacht;


Maak een halloween - verjaardagskaart.
(en gebruik daarbij een magnolia stempel van tenminste één jaar oud)

Voor de random winnaar hebben we weer een hele leuke prijs!
heeft voor de winnaar TWEE magnolia stempels naar keuze toegezegd.


Ook wordt uit alle inzendingen door ons de mooiste gekozen,
die onze nieuwe gastdesigner mag worden.


Hieronder de voorbeelden van onze DT leden;










We hopen dat jullie weer allemaal gezellig met ons mee gaan doen!
(lees wel eerst goed de regels door a.u.b.)


5 opmerkingen:

  1. mooie voorbeelden.
    Tot wanneer loopt het?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda, deze challenge loopt tot vrijdag 12 oktober (24.00 uur), leuk als je mee gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie voorbeelden!!! Ik heb niet met Helloween, maar voor zo'n leuke prijs ga ik toch eens proberen tijd te maken...
    Jullie kaarten hebben mij toch wel op een idee gebracht ;-)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het zo'n gave opdracht, ik heb hem geplaatst! en die voorbeelden van jullie!! tja daar kan niemand tegen op.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen