maandag 11 juni 2012

Dutch Magnolia Lovers #34

En hier zijn we dan weer met een nieuwe challenge 
die bedacht is door DT lid Thea;

Maak een kaart of creatie in de kleuren
ROOD -  WIT -  BLAUW
(alle kleuren moeten gebruikt worden)


Voor de random winnaar hebben we weer een hele leuke prijs,

die beschikbaar is gesteld door


en natuurlijk wordt uit alle inzendingen door ons de mooiste gekozen,
die onze nieuwe gastdesigner mag worden.




Hieronder de voorbeelden van onze DT leden;

















We hopen dat jullie weer allemaal gezellig met ons mee gaan doen!
(lees wel eerst goed de regels door a.u.b.)

8 opmerkingen:

  1. Wauwwww wat een prachtige voorbeeldkaarten en weer een hele leuke Challenge

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie, wat een schitterende voorbeelden zijn er gemaakt, helemaal top en je blijft er naar kijken, er is ook zoveel te zien. Echt heel mooi.
    Groetjes van Anita die meteen volger is geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga meedoen! Hoop dat ik alles goed heb gedaan enzo.....en hopen dat ik win natuurlijk! lol
    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke opdracht en wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt. Dank jullie wel voor de inspiratie.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OMG.....your work is incredibly gorgeous.....love it all!!!! What an amazingly talented crafter you are!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie voorbeelden zeg, mijn creatie staat op mijn blog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super voorbeeldkaarten gemaakt door het designteam!
    Mijn kaartje is geplaatst.
    Liefs Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen