maandag 24 oktober 2011

Dutch Magnolia Lovers #18

Tijd voor de nieuwe challenge van Dutch Magnolia Lovers,
deze keer bedacht door mezelf (Jeanet),

ik heb een eenvoudige sketch gemaakt
maar ... ik heb er een extra opdracht bij bedacht;
- plaats ergens op je kaart een TAG
- en vergeet natuurlijk niet dat er minstens één magnolia
stempel op moet zitten.

Natuurlijk zijn er ook dit keer weer een paar leuke prijzen te winnen;


heeft nl. deze schitterende set ter beschikking gesteld voor de
random winnaar!


en van
ontvingen wij ook een prachtige prijs voor de gastdesigner.


 
En zoals jullie van ons gewend zijn hebben wij als DT samen
met onze gastdesigner alvast een paar leuke voorbeeldjes gemaakt
ter inspiratie;


 Gastdesigner Karin

Christa








3 opmerkingen:

  1. wat een leuke sketch. Ik heb er twee kaarten mee gemaakt. Ze staan op mijn blog.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke sketch en ik doe voor de eerste keer mee ,maar er is iets fout gegaan ja wat dat weet ik niet, maar als je op de groene kikker druk kom je bij mijn kaartje sorry voor het ongemak . Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave voorbeelden van het DT! Mooie sketch, leuke challenge!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen