zondag 28 augustus 2011

Dutch Magnolia Lovers #14

Zo...de vakantie is nu denk ik voor (bijna) iedereen wel  weer voorbij
en we hopen dat jullie er weer zin in hebben om lekker creatief met ons mee
te gaan doen.

DT lid Neline heeft een hele leuk challenge bedacht,
Ze geeft jullie dus heel veel ruimte om je eigen creatie te maken.
Dat kan van alles zijn, een kaart, doosje of nog iets heel anders,
zolang er maar lint EN kant op zit en natuurlijk
een magnolia stempel.

Voor de random gekozen winnaar hebben we de volgende prijs,
die ter beschikking wordt gesteld door Miekelotte.



en voor onze nieuwe gastdesigner hebben we van Scrap & More
een waardebon van € 15,-- toegezegd gekregen.



Wij hebben weer ons best gedaan om jullie te inspireren;












5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke heeft Neline verzonnen... ik ga van de week eens even me best ervoor doen!!
    Groetjs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The DT have created some stunning projects & sooo inspirational x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke challence en mooie kaarten hoor.
    ik denk niet dat het lukt maar probeer of het lukt om mee te doen..

    succes dames
    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige voorbeelden van het DT!
    En natuurlijk doe ik ook graag mee aan deze challenge. Mijn kaatje staat er nu ook tussen.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous DT inspiration! Thank you for a fabulous challenge.

    Hugs Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen